Thursday, December 30, 2010

همواره روحی مهاجر باش به سوی مبدا! به سوی آنجا که بتوانی انسان تر باشی و از آنچه که هستی و هستند فاصله بگیری! این رسالت دائمی توست. - از دکتر علی شریعتی


دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است - از دکتر علی شریعتی

پیروزی یکروزه به دست نمی آید ، اما اگر خود را پیروز بشماری ، یکباره از دست میرود - از دکتر علی شریعتی

گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید / گو تو خوش باش که ما گوش به احمق ندهیم. ناشناس

“هراس من از نادانیست برای مبارزه با تاریکی شمشیر بر نمیکشم چراغ روشن میکنم”

“پیش چشم کسانی که پرواز را نمیفهمند هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر به نظر خواهی رسید”

چقدر داشتن خدا خوب است . و من سپاسگزارم از خدایی که خویش را به من داد تا با یادش همیشه آرام باشم.ای خدایم من سپاسگزارم از آغوش گرمت چه شیرین است زمانی که تمام دنیا به من پشت کرده اند و تو در انتهای این جاده با آغوشی باز ایستاده ای تا من دوان دوان به تو پناه آورم- سولماز ( نویسنده ناشناس)م

No comments: